טבעת לטיפול בנחירות

טיפול בנחירות כולל מכלול של פעילויות שחלקן קשור לבריאות הכללית של האדם. מלבד ניתוחים נגד נחירות , ישנם מספר צעדים שכל אחד מאיתנו יכול לבצע בעצמו ולהקטין את עוצמת הנחירות

  1. שינוי תנוחת השינה – שינוי תנוחת השינה יכול לסייע להקטנת עוצמת הנחירות. נסה/י לישון על הצד כאשר ולא על הבטן או הגב. תנוחת השינה יכולה לסייע לא מעט בהקטנת עוצמת הנחירות ותדירותן.
  2. הורדת משקל – משקל הגוף הוא גורם להגדלת עוצמת הנחירות. ירידה מבוקרת במשקל המלווה בדיאטנית מוסמכת אמורה לקל על השינה והלקטין את עוצמת הנחירות.
  3. פעילות גופנית – פעילות גופנית תדירה ומבוקרת תורמת לירידה במשקל , להסדרת חלץ הדם לטיפול בנחירות
  4. הימנעות מעישון , אלכוהול – השילוב של עישון ושתיית משקאות אלכוהוליים מרובים תורמת לעלייה בלחץ הדם וממילא גם לעוצמה ותדירות הנחירות. גורמים רבים מעודדים הפסקת שימוש באלכוהול ועישון סגריות.
  5. שימוש בטבעת נגד נחירות – טבעת נגד נחירות משמשת להורדת עוצמת הנחירות , לטיפול בתדירות הנחירות ותורמת לזוגיות כאשר הירידה בנחירות מאפשרת שינה משותפת.  שימוש בטבעת לטיפול בנחירות יעילה הן לנשים והן לגברים .
  6. מדבקות לטיפול בנחירות – מדבקות נגד נחירות החלו כאביזר עזר לספורטאים על מנת להגדיל את כניסת האוויר דרך הנחיריים ולבסוף מצאו את מקומם כפריט טיפול יעיל ביותר וזכו לשם המוכר – מדבקות נגד נחירות.

נחירות נחירות

טופס צור קשר
* indicates required field

טבעת נגד נחירות  | למה נוחרים |  סרטון אודות טיפול בנחירות